Tuesday, May 24, 2005

Tez bitti bitiyor...

Felsefe master tezimi bitirdim, tez hocama yolladım, yarın buluşup son rötuşları da yaptık mı ballı lokma tatlısı cillop gibi bir hadise olacak. Daha iyisini yapabilir miydim bilmiyorum, ama içime sindi tezim. Fakat, elbette, profilimde keyifli keyifli sırıtan fransız'ın eline su dökemem:) Haziran'da da kelli felli okumuş etmiş kişilere karşı tezimde neyi neden söylediğimin açıklamasını yapacağım. Valla söyleyin çok üstüme gelmesinler, zaten gerginim şu aralar. Herhalde çok da sıkıştırmazlar. Zira kendileri pek anlayışlıdırlar, umarım "fake" sorular sormazlar, beni sıkmazlar, "aferin" yavrucum der salıverirler. Bu tezle birlikte hayatımda bir dönem daha nihayete erecek. 15 Ağustos'u beklemekle geçecek günler... Sonra Amerika yolculuğu, ve yaşamımda ilk defa yaban ellerde yaşama deneyimi. Sadece kitaplarını okuduğum insanlardan birebir ders alma ve hatta onlarla "colleague" olma ihtimali, beni hep gaza getirmiştir. Bunun için, dediklerine göre, akademik hiyerarşide doktora zorunlu bir durak. Aynı zamanda, kendi bireysel tarihimin "atlanamaz" bir evresi. İstanbul'u özleyeceğim kesindir. Türkçe'yi özlerim bir de, bambiyi, taksimde turlamayı, hatta arabeski bile... Dostlarımı özlerim. Eski sevgililerimle orada burada rastlaşmayı. Orada hiç olmadığım kadar milliyetçi olacağım da şüphe götürmez. Zor olacak zor!

Tez savunmama tüm blogger camiası davetlidir. Alkışlarınızı eksik etmeyin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home