Wednesday, June 08, 2005

Çalışma-kolik

Tam bir çalışmakolik olduğumu zaten biliyordum; fakat tekrar fark edip yine şaşırdım. Tez, bitmiş, henüz savunmadan geçmemiş olsa da "adviser"ın kablulünü almış iken, artık rahatlama-tatil zamanı diye düşünmek normal olanı... Ama, yok, ben öyle yapmıyorum. Yine şu kadar makale şu kadar zamanda okunmalı, şu kitabın şu bölümü incelenmeli endişelerini ve bu tip kendime eziyetleri yapmaktan usanmıyorum. Hayır, yapmasam bunları, sonra da vicdan azabı duyuyorum, yaptığım-yapacağım tatil rezil oluyor...Sonunda buldum: sanırım ben, çalışırken dinleniyorum. Böyle de paradoksal bir insanım. Geçenlerde internet üzerindeki saçma sapan bir psikoloji testinde (evet-hayır'lı cinsinden) "moderate" seviyede şizoid çıktım. Şimdi tam manasını hatırlamıyorum bu psikolojik etiketin ama, çalışmakolik olmamın belki "moderate" düzeyde şizoid olmamla bir ilgisi vardır. Ben bilemiyorum, bilen varsa "help please"...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home